Postępowanie w obsłudze serwisowej

Postępowanie w obsłudze serwisowej

Dokładamy wszelkich starań, aby wizyty w salonach i serwisach Subaru były bezpieczne dla wszystkich.

W trosce o Państwa bezpieczeństwo

Nasz personel

  • Nasi Doradcy korzystają z rękawiczek i maseczek na nos i usta.

Proces przejęcia pojazdu od klienta

  • Klient umieszcza kluczyki w przygotowanym przez Doradcę foliowym woreczku strunowym.

Proces dezynfekcji pojazdu przed usługą serwisową

  • Celem dezynfekcji jest zadbanie o bezpieczeństwo osób, które będą wykonywały czynności serwisowe. 
  • Dezynfekcja polega na przetarciu środkiem dezynfekującym wszystkich elementów samochodu z jakimi pracownik ma kontakt wewnątrz pojazdu oraz klamek zewnętrznych.

Proces wydania pojazdu po usłudze serwisowej

  • Po wykonaniu zleconych prac serwisowych, samochód zostaje podstawiony na miejsce odbioru i ponownie poddany procesowi dezynfekcji (przetarcie środkiem dezynfekującym), tak samo jak podczas przyjęcia. 
  • Klient otrzymuje kluczyk w zdezynfekowanej torebce foliowej.

Minimum formalności

  • Klient podpisuje tylko Zlecenie Serwisowe, najlepiej - swoim własnym długopisem. Jeśli korzysta z długopisu Doradcy, przed i po użyciu długopis jest przecierany preparatem dezynfekującym. 
  • Na życzenie faktura jest wysyłana mailem w postaci elektronicznej. 

Prosimy również o zrozumienie, że ze względu na zaistniałą sytuację czasy wykonywanych prac mogą ulec wydłużeniu.